Selam kızlar oğlum 5 aylıktı regl görmeye başladım 15 aylık oldu 10 aydır her ay regl günlerimde bebeğimde aşırı huysuzluk gece ve gündüz uykularında çok zorlanma iştahsızlık bazen pişik oluyor. Bir tek bizde mi böyle yani regl böyle bir şeye sebep olur mu sizlerde var mı böyle durum? Bir de bu sefer aşırı pişik oldu açık gezdiriyorım sudo krem kullanıyorum önerisi olan varsa sevinirim