Kızlar yaklaşık bir haftadır belimin üstünde sol böbreğimin orada omurga kemiğimde bi ağrı var dik durunca acıyor normal durunca olmuyor böbreğimde taş vardı önceden o mu ağrı yapıyor yoksa belim ya da sırtımda mi bir şey var boyun fıtığı ve düzleşmesi var zaten ama bunu bilemedim neden oldu hangi bölüme gitmeliyim