Kızlar merhaba, 8 aylik bebeğimin burnu tıkalı sürekli hiriltili solunumu var 2-3 gündür arttı bu durum. Hapsuruyor ama her bebek kadar. Başka da bir şey yok çok şükür ama burnu baya zorluyor onu. Sürekli temizliyorum aspiratorle hiçbir şey çıkmıyor ve baya çekiyorum yavrucum bağırıp ağlıyor, serum damlatiyorum tuzlu su damlatiyorum yok. Ara ara normal burnu akıyor kendi kendine o zaman sümük çıkıyor, bazen çekince de nadiren de olsa geliyor ama genelde gelmiyor. Neden tikaludir sizce ve aynı durumu yaşayanlar varsa nasıl bir yol izledi ?