artikbiranneyim mysozclk suluğunu değiştirmeyi denediniz mi ya da biberonu? Akış hızı fazla geliyor olabilir mi
ozr42 mysozclk oğlum aynıydı suluğu değiştirdim özellikle pipetli olan suluklardan çok kaçırıyor . Hızlı çektiği için . Alıştırma bardağı aldım çok şükür bi sorun yok .
mysozclk artikbiranneyim ozr42 hepsini dedim hatta şırınga bıle denedın 1 cc bile vermedim onun yarısı bile genzıne kacıyor