atomu görünce yazayım dedim :)
Benim kızım 6 yaşında, 17 kg 🥹 ve hiç yemek yemeyen çocuk dogdu doğalı, emmesi çok iyiydi ne olduysa 2 yaştan sütten kesmemden sonra oldu yani ek gıda alımı da zaten yoktu 6-7 aylıkken başlamıştım da . Kan değerleri iyi bakıyoruz arada çocuk doktoruna çok gittik iştah için vs bisey yapilmadi hiç presentilin altında olmadığı için şükür . 🥲
Geçen ay küçük bebemi doktora götürürken doktor yasina göre ne zayıf görünüyor bu dedi sipraktin diye bi şurup verdi ve zincobest , polivit bu ucu beraber kullanılsın dedi hergun ucunu de ver 1 ay sonra gel dedi de bilmiyorum 🤷♀️ atomu yapicam bende eksik malzemem var , hanımlar ise yarayan oldu mu atommm