lidokain prematüre doğdu. 1 aylıkken hastalandı, o zamana kadar mama hiç vermemiştim (küvezdeki ilk 6 günü hariç). Doktor bu çocuk sınırın altında, bağışıklığı düşük, mamaya başla, bu kiloda zor iyileşir falan diyerek beni korkuttu açıkçası ( 30 günlük, 2700′dü kilosu). Ben de 15 gündür veriyorum o yüzden.