PamukPrensesannesii Kızlar hiç bilmiyorum sürmeyi. Bu zamana kadar bir kere bile gösteren olmadı. Zaten arabamız da yok şuan. Ama almak istiyorum işte. Pratik olmadan yapamaz mıyım ? Zaten onlar ogretmiyor mu yani , illa neden önceden biliyor olmam gerek ki?
tazeanne___ PamukPrensesannesii ben 18 yaşımda aldım bende hiç kullanmadım bilmiyordum hatta babama öğret diyordum olmaz kursun arabasıyla öğren yoksa karıştırırsın demişti bende öyle yaptım ve tek de geçtim sınavı hiç korkmayın kursun arabasıyla öğrenin zaten öğretiyorlar 🙂
lidokain PamukPrensesannesii bilmene gerek yok arkadasimda hiç bilmeden aldı , bende Haziran’da gidecegm hiç bilmiyorum eşimle ogrenemedim
PamukPrensesannesii tazeanne___ Benim aslında korkum yok ama eşim moralimi bozuyor. Zaten hiç bir konuda destek olmadığı gibi bu konuda da destek olmuyor. Yapamazsın deyip duruyor.
PamukPrensesannesii BENOYLEUYGUNGORDUMM tugce94 aysebb hnd23 haydii Teşekkür ederim kızlar , bana moral oldunuz. Benim zaten cesaretim var da eşim yapamazsın pratik olmadan diyerek moralimi bozuyor. tazeanne___ lidokain Peki çocukla beraber gitsem olur mu sizce ? Çünkü bırakacak kimsem yok ?
tugce94 PamukPrensesannesii bilmeden öğrenmeniz daha iyi tabi ki alabilirsiniz almak birşey değil aldıktan sonra cüzdan beklemesin inşallah kendi arabanız olur ve aktif bir şoför olursunuz üstüne dusmeyince pratik yapmayınca öyle kalıyor
hnd23 10 gün bir kurs süresi oluyor. Her gün calistiyorlar hem işi bilenden öğrenmek daha iyi. O yüzden tecrübem. Yok deme biran önce başlayabilirsin. Sıfırdan başladım tek sınavda aldim
haydii PamukPrensesannesii eşimin arabası var Yıllardır diyor gel öğren diye korkuyorum napcam bilmiyorum
AEgemm PamukPrensesannesii erkekler hep öyle 2016 dan beri ehliyetim var hep de kullanıyorum şirkette traktör dahil kullandığım araba sayısı çok fazlaydı. Ama eşimle babam hala yavaş git şunu yanlış yaptın o yoldan gitme gidemezsin deyip duruyorlar. Şirket sahipleri gözü kapalı anahtar veriyor güzel sürüyorsun diye eşimle babam arabayı zırhla çevirecek neredeyse
Prenses-annesi1 PamukPrensesannesii benim eşimde kullanamazsın sen diyip geçiştiriyo beni hiç takmıyorum oğlum büyüsün alıcam bende ehliyet hiç bilmiyorum bende ama kursta öğrenmek daha iyi diyo herkes onun için eşime de öğret diye üstelemiyorum çok 🤭🤣
tazeanne___ PamukPrensesannesii hiç aldırma eşini derim duymamazlıktan gel insan istedi mi herşeyi yapıyor
lidokain PamukPrensesannesii eğer duracaksa ve yanınızdaki hoca kabul ediyorsa olabilir ama onu kim tutacak arabada çünkü eğitim esnasında konsantre olman gerekir
Esinzhl PamukPrensesannesii sadece onların öğrettiğiyle ikinci girmemde geçtim ben de sıfırdım ve ders dışında pratik yapmadım. İlk sınavda kalırsanız ikinci sınavdan önce tekrar dersi veriyorlar biz onda iki de özel ders aldık yani sınav öncesi dört saat tekrar etmiş olduk. Özel ders alarak saati aldığınız dersi artırabilirsiniz
PamukPrensesannesii bmmomss Haftada 3 gün oyun grubuna gidiyor diğer günler ne yaparım hiç bilmiyorum 🥺
AEgemm PamukPrensesannesii aksine önceden biliyor olmanız işleri zorlaştırıyor demişti hocam. Ben biliyordum öğreten kişiye göre doğrular hocaya göre yanlıştı düzeltmek için zaman harcadık. Kardeşim hiç bilmiyordu kardeşinde daha rahat süreç geçirdim demişti.
kubra00k Evimizde kimsenin arabası yoktu. Hiç direksiyon dahi kullanmamıştım. İlk denemede aldım. Hocam çok iyiydi. Kurs haricinde ondan 4,5 kez özel ders almıştım (kursa ücretini ödemiştim) iyi bir öğreten hocaya rastlarsan geçersin yani
cocomelon33 PamukPrensesannesii sıfır bilgiyle girdim ,pratikte yoktu ilk seferinde aldım kursta öğretiyorlar.