zge08 Merhaba anneler🌸 Bebeğim daha 2 aylık ve uyku gerilemesi başladı. Gündüzleri zorla en fazla 20 dk , geceleri 1 saat uyuyor. Ayakta sallamayı bıraktığım an uyanıyor. Gerçekten çok yoruldum. Sürekli ağlıyor ve uyumuyor. Ne yapacağım ben böyle 🥹
moommyyy zge08 2. Ayd uyku gerilemesi olmaz aslında pek. Kucağınızda uyutmayı denediniz mi? Ya da gazı olmadığına karnının doyduğuna emin misiniz? Bu sebeplerden uyanıyor olabilir belki
arasbek zge08 merhaba düzeldniz mi acaba bizde 2 ay 26 günlüğüz gündüzleri yarım saat 45 dk uyurdu zaten ama 5 gündür geceleri her saat uyanmaya başladı🤦♀️
moommyyy zge08 kucağınızda uyumak istiyor o zaman. Benim bebeğim de öyleydi kucağımda uyutuyordum maalesef 3 aya kadar öyle devam etti uyanana kadar kucağımda yatırıyordum
zge08 artikbiranneyim kendi bırakana kadar emziriyorum sütümde var ama doyup doymadığını nasıl anlayabilirim
artikbiranneyim zge08 yeterince çişli kakalı bez alıyorsanız doyuyordur. Her memeden sonra gazını cıkarırsanız genellikle rahatlar ve uyur. Uykuya gecmekte zorlanıyorsa ben emzik veriyorum ve beyaz gürültü açıyorum o sekilde uyuyor. Bazı günler buna da direniyor kucak istiyor kucağımda uyutuyorum. Diğer her şey tam ve yine uyumuyorsa temas istediği için oluyor genellikle o yüzden ya kucağıma ya ayağıma alıyorum sallamadan pışpışlıyorum gözünü de mendille kapatıyorum 😁 bunlar benim taktiklerim🫶🏻
gzplt zge08 Canım memede uyuyakalıyor o şekilde mi bırakıyor bizde öyleydi meğer uyuyakaldığı için doymuyormuş
moommyyy zge08 evet maalesef çok yorucu. Gündüzleri kanguru veya sling kullanabilirsiniz ben anca o şekilde işlerimi yapıyordum o kucağımda uyurken. Biraz büyüyünce geçiyor sabretmek lazım
moommyyy Hanifeceylan96 3. Aya yaklaştığında yatağında uyumaya başlamıştı☺️ ben biraz uykularını düzene sokmaya çalıştım kucağımda hep uyuyordu çünkü maksimum 2 saat uyuduğunda uyandırıyordum biraz uyanık tutuyordum uykusu gelince tekrar uyutuyordum. Böyle böyle düzen oluşuyor zaten. Düzen oluştuğunda bebek kendini güvende hissediyor ve yatağında uyumaya alışıyor
gzplt artikbiranneyim emziği nasıl verdiniz benim bebeğim tutmuyor Philips avent almak istiyorum ama 400 TL dediler tutmazsa da paraya acıyorum
artikbiranneyim gzplt amazon indirimlerini takip edin orda uygun fiyatlı oluyor avent verdim tuttu benim bebeğim. Bir de her memeyi 10-15 dk arası aktif emzirin. Uyumasın ve bırakmasın. Tek memede bırakmamaya calısın iki memeyi emsin her beslenmede
ummuglkrn gzplt bir çözüm bulabildiniz mi bende aynı durumdayım artık gece olmasın istiyorum özellikle gece uyuyacağımız zaman evde savaş çıkıyor resmen
gzplt ummuglkrn Hayır biz de bulamadık sadece bugun pilates topu tekniğini denedim işe yaradı gibi ama benim bebeğim çok hırçın o yüzden size ümitsizlik yaratmayayım (pilates topu tekniği pilates topunjn üstündeymiş gibi hafif bacakları kırıp kalkarak emzirmeye çalışmak ) daha kısası squat gibi ama daha az eğilim yapıyorsun
ummuglkrn gzplt evet onu da denedim ama anlık susturuyor sonra tekrar çığlık çığlığa normalde böyle değildi son iki haftadır böyle ne yapacağımı şaşırdım gündüz hiçbir şey yok uyuyor kalkıyor yeni yeni gülmeye ses çıkarmaya başladı ama gece uyuyacağı zaman çığlık çığlığa kalıyoruz umarım bir an önce atlatırlar bu süreci de rahatlarız bizde Allah yardımcınız olsun sizinde 🙏🏻