Kızlar kaşım kalın ve koyu renk ama şekil olarak istediğim gibi değil. Kaşımı aldırdığım yer istediğim şeklin ancak micro ile olabileceğini söylüyor. Yaptırıp yaptırmamakta kararsızım. Bir süre sonra siliniyormuş doğru mu? Tamamen geçiyor mu mesela? İz kalır mı yoksa?