KaranimEgem ben bir çok gaz damlası denedim ama biogaiadan hiç memenun değildim her bebek farklı tabi benim kızıma daha çok gaz yaptı kıvranıyordu resmen doktorumuz 5 damla kullanın demişti öyle kullanmıştım bize iyi gelen enterogis damlaydı kurtarıcımız oldu diyebilirim dediğim gibi her bebek kendine özel belki biogai bebişinize iyi gelecek deneyin