Merhabalar
Adetim 2 gündür gecikti geçtiğimiz günlerde çok fazla soğuk algınlığı hapı kullandığım için geçikmiş olabileceğini düşündüm. Bugün beta testi verdim 169 değer çıktı. Gebe miyim sizce oranın yüksek olduğunu söylediler sonucu doktora gösterememiştim.