Panik atak hastasıyım 1 ay önce korku kaygı endişe yaşarken şimdide heyecan durumu yaşıyorum.Çarpıntı var kalbim fırlayacak sanki hiç biyere sığamıyorum.
İlaç:Zedprex ve anafranil kullanıyorum.
Anafranile 1 hafta oldu başlayalı yan etkilerinde yazmıyor böyle durum zedprexi 3 yıldır kullanıyorum hiç olmamıştım. Benim gibi olan var mı ?