Kızlar yere oturunca ayağınız uyuşur ya vücudum öyle gibi yürüyebiliyorum normal hayatıma devam ediyorum ama dokununca uyuşuk gibi hissediyorum sıkınca sert hissediyorum sadece.Yaşayan varmı. Acaba kan değerlerimde kansızlık yada b12 eksikliği mi bilmiyorum yeni doğum yaptım 50 günlük hamileyim