afraybars1 çok teşekkür ederim daha bir sürü model örüyor ayçiçeği falan evet bi sayfa açtık ama çok satış falan yapamadı daha böyle bi post görünce yazayım dedim altına, ablamın iki tane işitme engelli yavrusu var çok zor zamanlardan geçti ve hala geçiyor bu işe eli cok yatkın olduğu için kafa dağıtmak amaçlı başladı ona iyi geliyor örmek🙏🏻🥰