Kızlar bebegim 16. Ayına girdi gece beslenmeyi kesmek istiyorum surekli yanimda yatıyor artik uykusuzluktan yoruldum ya sürekli uyaniyo emmek istiyo odasi var odasina yatoryrm ama 1 en fazla 2 saat sonra uyanıp yanımda yatmak istiyor gece beslenmesini nasil kestiniz? Sadce şu versem yeterli mi? Bilen biri beni aydinlatsin lütfen? Kac gun sür acaba? Gece emzirmeye kesince uykusu düzelir diyorlar sizce nasıl olur benim gibi olan var mı acaba ?