Oğlum 3.5 aylık. Doğduğundan beri gündüz düzgün uykusu yok. Geceleri bi şekilde uyutunca güzel uyuyor ama uyutana kadar çok ağlıyor. En son yorulup uyuyor. Gündüzleri memede mayıştırıp hamakta sallayarak zar zor uyutuyorum. Ama yarım saat uyuduğu bile görülmemiştir. Saate bakıyorum genelde 25. dakikada uyanıyor. Sanki orda bi eşik var o eşiği atlayamayıp hep aynı sürede ağlaya ağlaya uyanıyo. Geri uyutmayı deniyorum ama olmuyo. Orda geri uykuya döndürebilmek ya da daha uzun uyutabilmek için önerisi olan var mı?