Sareben kızım 26 aylık, ben aşırı takılmıyodum ek gıda olayına sadece alerji olmasın diye 2-3 gün tadımlara dikkat ettim sonrasında çok aşırı kuralcı olmadım 10 ay itibariyle de biz ne yiyosak verdim rahat olun rahat geçsin inşallah açıkçası eskiden her şeyi yerdi bebeğim şimdi seçmeye başladı eskiden yediği şeyleri yemiyo ama yine takılmıyorum yeterli protein aldığını düşündüğüm için