benim 3 aylık kızım sağ gözünde kapak düşüklüğü var doktora götürmüştüm Fatih Karslıoğlu sanırım İstanbul’da bir göz doktoru ona git dedi fırsat olmadı görüşmek için başka şehirde yaşıyoruz böyle bişey yaşayan varmı ne oluyor nasıl ilerliyor bu süreç lütfen bilgisi olan anneler yardımcı olabilir mi