coolmom01 benim kızım yaklaşık 20 günlüğe kadar hiçbir şekilde uyandıramıyordum , yenidoğanlar sürekli uyurlar normalde ben zorla uyandırıp emziriyordum 🤷 20den sonra kendi kendine uyanıp gün içinde uyumamaya başladı,şuan 48 günlük ya memede uyuyor ya da kucakta pişpişlıyorum kendi kendine uyumuyor ,bildiğim kadarıyla yenidoğanlar bir süre destek olmadan uyuyamıyorlar o yüzden 3.aydan sonra uyku eğitimi öneriliyor,yani benim bilgim bu sekilde 🤷“tabi her bebek farklıdır ”