Arkadaşlar merhaba 2 gündür bez bırakma sürecindeyiz şişte hiçbir sorun yaşamıyoruz her geldiğinde klozete oturup yapıyor fakat kakadan Midesi bulanıyor ve tutuyor bazen de söylemiyor Sizin bana önereceğiniz yöntemler varsa açığım 2 yaşında ve iletişime çok açık