epitaph Ben 5 ay bir haftalıkken başladım tadımlara şuan 10 gün falan oldu bebiş kaşığa ağzını açmıyor ben gülerken ağzına sokuyorum öyle tadıyor neden acaba? Normal mi sizce? Bir 15 gün daha tadımlara devam dedi doktor
fkkd Cok tok oldugu zaman öyle yapabilir cok ac ta olmasin emzirdikten bir kac saat sonra deneyin bakalim acicakmi agzini
epitaph Bu aralar çok sık süt istemeye başLadı mama veriyorum ben o yüzden ya çok aç oluyor ya da tok arasını yakalayamadım