Önce Otribebe serum fizyolojik sıkıyorum her iki deliğe 5-6 damla, sonra omzuma alıp 3-4 dakika sırtına pıt pıt yapıyorum. Direct Nexus burun aspiratörüyle de temizliyorum. Bunu bugün doktoruma sordum, yapabilirsin dilediğin kadar dedi. Başta ağızla çekmeliden aldım ama nefes darlığım olduğu için yapamadım onu. Ben yine de arkadaşımın tavsiyesi olan Baby-vac’ı öneririm, hem benim cihaza göre daha ucuz hem de elektrik süpürgesiyle kullanımı çok kolay. Benim cihazın çekimi çok çok iyi değil ama işimi görüyor. Bu arada ben bir sabah bir de akşam yapıyorum ama yine tıkalı olabiliyor ara sıra.