heybeybi Şuan magazadayim kurutma alicam markası Vestelmi olsun altusmu olsun lütfen yardımcı olun Fark varmı ya çok kararsizim
imeaeb heybeybi Bende vestel var ben memnun değilim malesef evet kuru çıkartıyor ama kırışık çıkartıyor ve özellikle bazen bebek kıyafetlerinde çekme oluyor
heybeybi tospikannesi_ Altustanda diyolar sikayet var valla bilemedm bacm sen Altus mu kullanıyorsunuz
tospikannesi_ heybeybi hayır kullanmıyorum ama vestelden iyidir. Görümcemin bütün eşyaları Altus 12 yıllık evli daha çıt etmemiş