hnfilygk İlk doğduğu zamanlar benim kızımda full uyuyordu ama full hatta şaşırıyordum hiç uyanmaması normal mi ya diyordum sonra baktıkki sarılık geçiriyormuş oda uyku yapıyormuşş. İlk çocuk tecrübesizliğiyle bunu fark edemedik ve 3 gün yoğun bakımda yattı☹️ Sonra sonra tecrübe ettik yaşayarak. Siz mutlaka ama mutlaka sürekli emzirin uyuyorsa gıdıklayın ayak tabanlarından uyandırın ki sarılık olmasın🙏🏻