elifvebebegi Sizin yaşadığınız şehirlerde de durum aynı mı 1 aylık aşımızı hala olamadık ası olmadığını sağlık bakanlığının göndermedigini söylediler haftaya 2 aylık olcak hala 1 ay aşımızı olamadık
Maviorkide elifvebebegi başka yerlere sordunuz mu hepatit b aşısı zor bulunan bir aşısı da değil normalde
arbento elifvebebegi bende bugün 1 yaş aşısı için gittim aşı yok dediler Türkiye geneli bir aşı sorunu varmış ne zaman geleceği de belli değilmiş isminizi yazdırın biz gelince sizi ararız dediler. Normalde aşı gününü geçince hemen arıyorlardı aşıya gelmediniz diye. İnşallah altından bişey çıkmaz
elifvebebegi Hiilyuss ebemiz bugün aradı böyle söyledi keşke daha önce bilseydim hastanede yaptırırdım
elifvebebegi Maviorkide genel olarak yokmuş canım her ayn 12 sinde geliyor aşılar dedi ebe ama hepatit b yokmuş digerleri gelmiş aşı sorunu var diyo sağlık bakanlığı göndermiyormus.
elifvebebegi arbento evet kac gündür sağlık ocağını arıyorum telefona bakmadılar bugun ebe aradı aşı diğer ayda gelmeyecek büyük ihtimalle yarn yada cuma günü özel muayenelerinde aşıyı yaptırın dedi yada alıp getirip burda bizde yaparız dedi başında söyleseydi alırdık yaptırırdık
mom42x arbento nasil bişey cikabilir acaba? Asi Yok ne demek ? Nasil bi Türkiye ozelden mi alsak bilsini olan ?
rana0234 elifvebebegi evet bizde de durum aynıydı.Hatta ilk ay aşısını baya bı beklemek zorunda kaldık.Saglik Bakanlığınca sorun varmış
relaxanne elifvebebegi Siz de sağlık ocağında olmayın hastaneye gidin niye bekliyorsunuz ki biz hepsini hastanede kendi çocuk doktorumuzda yaptırdık mesela
cicegiburnundaanne20 elifvebebegi evet bugün bizde 1.ay asimiza gittik aşi yokmuş öğlen gelecek dedi aradım gelmemiş pazartesi haber verecem dedi gelmezse n’olacak bu bebekler nasıl bişey bu ya nasıl bir ülkede yaşıyoruz
elifvebebegi cicegiburnundaanne20 bugün aradı ebe ası gelmiş yarn gidip yaptrcaz siz arayn yarn bida sorun
YaseminK96 Bakanlık aşı ihalesine girmedigi icin aşı tedariginde sıkıntı var kızlar . Ekonomik kriz her yeri vurduğu gibi saglik sektorunu de vuruyor tabii . Eğitim ve sağlıkta kısıtlamaya gidilemez ama durum bu maalesef