Rbia yemeklerden sonra hep veriyorum bizimde çok içmiyor ama en azından 1 2 yudum alıyor bide bazen ağzını şapırdatır gibi oluyor o zaman veriyorum başta kaşıkla veriyordum ilk başladığımızda sonra çay bardağıyla vermeye başladım şuanda öyle veriyorum hiç alıştırma suluğu vs birşey almadım sonradan bardağa alışmaz diye bizim de 3 gün sonra 7 aylık olucak