Bebeğimi emzirdigimde dayanilmaz bir acı basliyir meme uçlarında sanki yaraya tuz basiyorlarmis gibi ve yumuşak değiller artık sert bir hal aldılar sanki içinde bilye var gibi dokunamiyorum bebeğimi emzirmek işkence gibi geliyor okadar soylim belki tikanmistir diyorum ama siktigimda süt geliyor ve ban yıkayıp temizliyorum uçlarını ama ağrı ve sertlik devam ediyor ilk bebeğin ve üç aylık ne yapacağımı bilemiyorum bu durumum normalmi yoksa bir doktora gorinimmi