Ben de yaşamıştım bunu lansinoh göğüs ucu kremi baya rahatlattı ama en etkili yöntemi söylüyorum bunu da bi ebe tavsiye etmişti direkt geçirdi yaraları: emzirme ya da sağım sonrası sütünü göğüs ucuna sürüp kuruyana kadar öyle açık bi şekilde bekletiyorsun. Gün içinde sık sık yaparsan hemen toplar geçmiş olsun ❤️