Kevserakb daha yeni aldım bütün beyaz eşyam siemens olduğu için aynı marka aldım ama yorumlar okumuştum çok farketmiyo markası. Bebekli eve kesinlikle çok lazım bir şey. Alalı bir hafta oldu 8-9 kere çalıştırdım hiç çamaşır birikmedi çok kolaylık oldu benim için. Ev bile tozlanmadı kesinlikle tavsiye ederim hele kışın çok daha ihtiyaç olduğunu düşünüyorum