tugbis12 Bebegim 4 aylik olucak ve uykuda bazen bakiyorum agli gibi dudaklarini büzüyo. Inliyo bi bakiyorim gülüyo bi bakıyorum agliyo gibi oluyo neden böyle oluyo sizlerinde basina gelen var mi ..bidefa annem gile gitmistim orda baktim iyice aglamaya basladi bi agliyo bi guluyo kaldırmaya calisiyorum kalkmadi zornan kalkti . cok korktum ilk kez basima gelmisti simdik de var ama coo degil neden olabilir .ne yapmaliyim
Symsznn tugbis12 benim de 1 aylık bebeğim ve o da aynı şekilde inleyip ağlıyor değişik sesler çıkarıyor doktora dedim gazdan ötürü olabilir demişti
Farahzeynep Normal tüm bebekler yapıyor, rüya görüyor derler biz de. Gazdan kaynaklı da olabilir. Benim kızım da öyleydi, 5 aylık olduğundan beri yapmıyor.