Deletedmom_215 ikiside melek , asıl problem o iki tane anne de iki tane de baba da sorun.
Yavrum ya. İçim parçalandı. Bugün 2 kez kalbim ortadan ikiye ayrıldı..
Bugün Ankara bilkent sehir hastanesinde 11 buçuk gibiydi,
Bir anne çocuk ağlıyor diye tokatladı. Sonra tekme attı.
Babası da kes diyorum sana diye aldı kocaman iri yarı adam küçücük bebegi 1 veya 2 yaşındaydi yürüyordu yavaş yavaş. Tuttu kaldırdı kaldırdı yere çaktı. En acı olan da kimse sesini çıkarmadı. Adam gibi görünen ama yalnızca erkek olanlar. İzleyip gitti. Bir ablayla birbirimize bakıp ağladık. Elimden birsey gelmedi o an. Bağırıp guvenlikkk diyebildim sadece . Sonra ilerde güvenlik gordum koştum yanina biyoe böyle oldu görmediniz mi dedim. Biz yeni geldik abla buraya dedi. Bende anlattim olanları ve kamera kaydı bakacak bildirsceklerdi polise. Siz yapamazsınız ben şikayetçi olurum dedim. Yapacaklarını söylediler. İnşallah yapmışlardır. O kadar üzüldüm ki. Yavrum yaaaa… annesi de babası da iri yariydi .