bonitamama Biz kullanmaye başladık. Kızımın kalbinde delk var. Kalp doktorumuz kilo alması için önerdi. Dediklerine göre ayda 1 kilo etki gören olmuş. Yeni aldıö deniyorum şuan
bonitamama Üzerinde 4-10 yaş yazıyor. Benim kızım 15 aylık. Doktor yarım ölçek(2.5 ml) ver dedi.onun bile etkisini görür dedi bakalım. Üzerinde böyle yazdığı halde sorun olmaz mı diye sordum çok rahat bi şekilde yokyok olmaz dedi