Kizlar gecen sene menisküs teşhisi kondu dizimden doktor kök hücre tedavisi oonermisti egzersiz yapinca gecmisti yaptirmadim bir haftadir dizlerim cok agriyor evde iş yapamiyorum huucre tedavisini yaptiricam ama orda yapilirken igne kadin cok bagirdi acili islem mk cok. Yengem cok kotu dayanamazsin dedi yaptiran varmi nasil