denizpstll doyduğunda kendi bırakıyor ya da gazı olduğunda emmeye devam etmiyor. Kilo alamama problemi bizde de var 2.ayından beri baya da emiyodu.3, 5 aylık olcaz doğumdan beri 1,5 kilo anca aldı. 1 haftadır laktozsuz mamaya başladık bakalım kilo almaya da başladi inşallah böyle devam eder