aysealb_ önceden haberleri izlerdim açıp ve herşey yurt dışında olurdu derdik ki aaa bu bizim ülke değil kesin diye şuan film sahnesinden fırlamış durumda ülkemiz bütün film sahneleri birbir gerçek oluyor ve artık haberleri bırak telefonu dahi elime almaya korkuyorum çünkü görmeye cesaretim yok başından belliydi böyle olacağı ama keşke sonu böyle olmasaydı neden ya neden insanlar nasıl bu kadar canileşti