2.5 yaş oğlum normalde pamuk gibi çocuk ama bu sıra çok saldırganlaştı beni sürekli zorbalıyor vuruyor tepiyor ısırıyor saçımı çekiyor ağlarım bak üzülüyorum diyorum ağla diyor kafayı yicem artık bazen sabrım kalmıyor.. onu da anlıyorum vücudunda fazla enerji var nereden çıkaracağını bilemiyor herşeye saldırıyor bu yüzden, dünyayı keşfediyor herşeye yetişmeye çalışıyor zaten normalde de hareketliydi ama hiç yoktan kendisi oynuyordu şuan hep tepemde evdeki herşeyi yere atıyor yapma demekten anlamıyor bu kadar değildi.. herkesin mi böyle yoksa benimki mi anlamıyorum normalde sakin sabırlıyımdır ama beni bile çileden çıkarmayı başarıyor son zamanlarda yeter artık yapma diyip ağlamaya başladım ne yapacam bilmiyorum lütfen geçici olduğunu söyleyin 🥹