tuanaozturk bence geç bile kalmışsınız ben doğduğu günden beri çıkıyorum geziyorum kafede restoranda oturuyorum ve bebeğim 7 aylık artık alışkın gezmeye tozmaya kafede genelde uyuyor bir kahvelik süre sonra uyanır beraber kitap okuyup oyuncaklarına bakıyoruz bağırıp çığlık atıncada çok panik olmuyorum çocuk bu sonuçta ağlicak bu konuda laf eden olursada ya da imalı bakış atanlar çok takılmıyorum bende eskiden derdim neden susturmuyorlar diye şimdi anlıyorum ki anneler ne yaparsa yapsın ağlayan bebek ağlıyor ben sling / kanguru kullandım hep hâlâ kullanıyorum ondan daha bi rahat oluyor genelde dışarıda gezerkwn uyanıkken oyalanıyoruz vakit geçiriyoruz parka götürüp anlamasa bile etrafı gezdiriyorum salıncağa daha yeni yeni biniyor salıncağa bindiriyorum yalandan kaydıraktan kaydırıyorum yoruluyor zaten bebek arabasına geçirip öyle gidiyoruz bir yerlere genelde çok daha rahat oluyor