Merhaba güzel anneler kızım 4,5 aylık babasına bile gitmiyor yabancı görünce ağlıyor ama uzaktan herkese gülücükler saçıyor ne zaman geçer bu yabancılama. Kucağımdan inmiyor çokta aktif insanlarız hep dışardayız yalnız değiliz ama yalnızken daha mutlu başına gelen var mı?