Atlasveannesi Ben de yapıyordum Oğlum 13 günlükken kabız olmuştu şu an 6 aylık Bu zamana kadar hep o şekilde yaptırdım Alışkanlık olur yapma dediler ama başka bir çare yoktu Ben Fitil kullanmak istemiyorum O yüzden kendi yapıyor alışkanlığı falan da olmadı yani normale döndü artık Çok şükür İnşallah sizin de bir an önce geçer