KuzeyinAnnesii AbD 26 günlük olduk hala devam eden sarılığımız var riskli değil ama uzun sürdü bizimkisi
Selinyaman AbD bizde sarılık durumu yaşadık canım bir gece yoğun bakımda yattı bebeğim. Bol bol emzir tek yapacağın şey o. Sürekli emzir
AbD KuzeyinAnnesii bizde 23 günlüğüz daha geçmedi ilk hafta doktor normal her bebekte olan sarılık demişti ama daha geçmeyince telaş ettim 😕
KuzeyinAnnesii AbD sen emzirmeye devam et korkma Allahın izniyke bizd normal dendi Ma sen tekrar bir sarılık testi yaştır değeri kÇ ona göre için rahatlar en azındN
Mom Minik minik kaynatilmis sogumus sudan verin kizlar, bebekler sariligi cis ile atarlar bilginize, bizimki 5 gunde gecmusti 10.3 tu 5 gunde gecti az az su verdim b3n gun icinde bide yattiginiz odada beyaz florasan yada ampul olsun isik acik uyuyun,
KuzeyinAnnesii Mom öyle yaptım ben canım hep su veriyorum 1 çay kaşığı kadar ağzı pamukçuk olmasın diye hem bolca emzirip gece 1 kere mama veriyorum ben ama uzayınca uzuyor malesef bugun yaptırdım ben tekrar test düşüyor değerler gün geçtikçe fakat uzadı işde karaciğer enzimlerinden kaynaklı olabiliyormuş bu uzama süresi tehlikeli durumu yok artık demişdi bana geçmeyince geçmiyot önemli olan tehlikeli olmaması
Hilalmdefne KuzeyinAnnesii ışın tedavisi görüdümü canım bana doktor ışın tedavisi gördüyse 2 aya kadar geçer demişti ama çok şükür geçmeye başladı 1 aylık olduk
AbD deletedmom01 kaç saatte bi emzirme sıklığı acaba ben bebeğim acıktıkça emziriyorum çünkü doyunca almıyo memeyi
deletedmom01 AbD Ağladığı her zaman ver istediği her zaman iki saatte biri bekleme çünkü anlamayacak sık sık ver canım
Emine55 Kızlar bn test yaptırmadım doktorlar normal olduğunu söylemişlerdi 21. Gün bugün hala gözlerinde hafiften var satılık en son gözlerden gidermiş ya ama cuma günü ne randevu aldım bi götürücem vücudunda Yok yüzündede acaba var mı bilemiyorum sürekli yanındayız ya ama sizin gözlerden ne zaman gitti