hilaaldaban Kızlar sizce hangi mama daha tok tutma özelliğine sahip ben emziriyorum ama gece biraz daha fazla uyuması için bir defalığına mahsus mama veriyorum bebelac gold ama iki saat sonra gene beslenmek istiyor ?
merve908_ hilaaldaban İlk doğum yaptığımda sütümün yetersiz oluşundan dolayı mama kullanmaya başladım ve bebelac kullandım 1 ay çok kusturduğu için sonrasında aptamile geçtim ve fark etti direk daha iyi gelişim gösterdi
artcmn hilaaldaban kaç aylık? Aliskanliktan kalkıyorlar eğer yenidoga.n dönemi değilse. Ac olmasa bile emmek istiyorlar eğer durumu böyleyse hangi mamayi icerse içsin yine kalkacak malesef
hilaaldaban artcmn offff 5 aylık olacak cuma günü gece artık delircem çevremde üç arkadaşım var birinin çocuğu kız diğerleri erkek hepsiyle aynı günüz nerdeyse gece kesintisiz uyuyor hepsi ya dört beş saat benimki niye böyle ya
merve908_ hilaaldaban Aptamil tabiki şuan 4 aylık hasta falan değilse gece 5 saat uyuyo onun dısında da en az 3 saat uyuyo kendisi acıkınca uyanıyo gelişimi de gayet ilerde karnı doyan bebek uykusunu daha iyi olur bence bi aptamil dene canım
jap hilaaldaban 20aylık en fazla 3saat kesintisiz uyuyo hala. Emmeye uyanıyo sürekli. Benimkinin artık alışkanlık ama seininki daha küçükmüş acıkıyodur. Miktarı arttırmayı denesen önce
artcmn hilaaldaban üzülmeyin yalnız değilsiniz. 5.5 aylik kizim meme bagimlisi sizinle aynı durumdayım. Bende gece mama verim en azından geç uyandsin gece diye düşündüm verdim yine uyandı hemencik. 1.5 Ay küçük yeğenim var maşallah güzel uyuyo. Anlamadim sanırım bu iş biraz şans