elifozkan Bebeğim 48 günlük. Başından beri zaten sütüm cok azdı ama yinede 1 öğünlük cıkıyordu 60cc kadar. Şimdi 20cc anca cıkıyor. Bebeğim zaten emmediği için coğunlukla mama yiyor ama ben sağıp yine kendi sütümüde veriyordum. tavsiye verin lütfen tamamen bitecek sanırım en sonunda :(
ozturksibel elifozkan solgar brewers yeast kullanın bana dua edersiniz muhteşem bişey ilk günden bile foşur foşur süt getiriyor benim sütüm öğlenleri azalıyordu kullanmaya başladığımdan beri gögüsümden süt fışkırıyor
cokbilmismom elifozkan bestlak damla kullanın. Onun dışında hergun protein ağırlıklı beslenin et suyu tavuk suyu koyun yemeklere beslenme çok önemli. Tavuk haşlama gibi sulu yemekler. Tahin helvası bulgur pilavı çok süt yapar bide uyku ve bol bol su içmek
aresnako Emmiyor mu yoksa siz mi sağarak vermeyi tercih ediyorsunuz? Emzirirken bebekler daha fazla süt çektiği için o şekilde sütünüz artabilir, hem de ten teması vs. Eğer memenizi tutmuyorsa silikon uç deneyebilirsiniz
aresnako Süt arttırıcı damla ve içecek falan var ben kullanmadım ama e bebekte satılıyor sanırım bi de onları da araştırın işe yaradığını okumuştum burada
neslihanada Salata ye bol bol bulgur pilavı ve suuu çokk yapıyor salata yediğim zaman çok fark oluyor