Saraa nehirege bebeğim 2 aylikken mamadusbaby den aldım çok memnunum aparatı da almıştım çok rahat oluyor kızım hemen uyuyor içinde 2 ay oldu alalı gayet memnunum tavsiye ederim 🤗
Saraa nehirege aldığım gibi canım yani 2. Ayında. Hatta 2 aylık olduğu hafta hemen aldım geldiği gibi de dışarı çıktım kanguruya koyup 😃
Libase nehirege tabikide acıtmaz yumuşak bir aparat ama 4 aydan sonra kullanıma uugun bir kanguru şuan kullanmak istiyorsanız yenidoğan kangurulardan alabilirsiniz 2 aylık bebeğe büyük gelebilir
nehirege Libase şimdi çok oturur vaziyette tutmayın diyorlar aslında bende 4ay sonrası için bakıyorum, şimdiden araştırayım dedim🤗
nehirege Saraa Ne iyi yapmışsın. bende alayımda kanguru ile çıkarayım artık bebek arabasıyla uğraşılmıyor 😂
Saraa nehirege evet ya cidden araba zor iş bebekten ağır araba 😃 kanguru çok rahat bebeğin de kucağında oluyor otobüse falan binsen de sıkıntı olmuyor 😍