Hll112 o kaldırım krem aşırı pis kokuyor asla yeni nevresim yeni güzel kıyafetler giymeyin asla çıkmıyor kokusu üstünden eski nevresim takımı serin yatağa üç gün aynı kıyafeti giyin ben bilmiyordum yeni bornozlarimi kullanmıştım bidaha kullanmadım asla çıkmadı kokusu kötü bir koku var ben düştüm siz düşmeyin aynı hataya bizim maalesef hala daha geçmedi sadece kaşıntı azaldı