Güzel anneler merhaba, 21 aylık oğlum var ve hala sürekli emiyor. Gece gündüz demeden bazen 10 dkda bir emmek istiyor. Vermeyince kıyamet kopuyor. Dolayısıyla geceleri de defalarca kalktığı için uykuları bölünüyor. Gece beslenmeyi kesmeyi çok denedim emzik su sallayarak uyutma falan işe yaramadı. Bir arkadaşım 14 aylık oğluna biberonla inek sütü vermiş, oğlu kademeli olarak emmeyi azaltmış ve bırakmış. Ben de deniyim dedim ama maalesef sonuç fiyasko. Alıştırma bardağı, biberon, pipetli bardak gibi alternatifleri denedim ama yok sudan başka bişey içmiyor. Nasıl alıştırabilirim inek sütüne önerilerinizi alabilir miyim? Bir iki ay içinde memeden kesicem zaten ama belki süt alternatif olurdu kolay kesilirdi diye düşündüm. Uzun olmuş okuduğunuz için teşekkürler 🌸