elfgokce Bebeğimin birden ateşi 39 oldu. Sabah hiçbirşeyi yoktu. calpol verdim. 38.4 olmuş. Islak bez pres yapıyorum vücuduna. 13 aylık. Daha önce ateşi çıkamamıştı. Başka ne yapabilirim
3kedili2bebekli elfgokce ıslak bez şoka sokar doktora götürün durduk yere çıkmaz ateş çok da yükselmiş
Diiiiidemm elfgokce bizdede 3 gündür geçmeyen ateş var düşüyor tekrar cıkıuor dolven carpol 4 saat aralıklarla kullanıyoruz ama salgın herhalde vucutta enfeksiyon vardır büyük ihtimalle biz antibiyotik kullandık geçmedi
Erva2alya Diiiiidemm bı an kendimizi gördüm bizde aynıyız şuan viral enfeksiyon varmış bide boğazı kızarık antibiyotik verdi dr ama ateş dolvene rağmen bana mısın demiyor 3 gündür süren ateş bir inliyor bir çıkıyor sizin nasıl geçti mi
Diiiiidemm Erva2alya 3-4 gün baya yükseliyordu ilaçla düşüp çıkıyordu bi anda düştü ve sonra cıkmadı Daha sonra bütün vucudu kırmızı kızamık gibi oldu oda atesi cok yüksek olunca vucudu atmıs pişik gibi görüntüsü vardı oda kendinden geçti