Oglum aralikta 4 yasina girecek. Zaman zaman burnu kaniyor ama oyle sakir sakir degil sizinti seklinde. Ve sonra geciyor. Defalarca cocuk doktoruna goturdum. Tum kan testleri yapildi cok sukur bisey cikmadi. Kbb doktorunada goturdum. Yara var gibi dedi eminde kojusmadi. Ayda bir bazen iki kere burnu sizinti seklinde kaniyor. Basina gelen varmi arkadaslar. Bilgilerinize ve deneyimlerinize ihtiyacim var