Asla ama asla içiremiyorum ne uyku arasinda ne uyurken ne normal rutinde. Sadece yemek istiyor. Gece acikiyor uyaniyor ama biberonu almadigi icin su veriyorum emzik veriyorum geri uykuya daliyor. Ne yapacagimi sasirdim artik sadece ek gida corba mama pureler bunlari yiyor. Ne yapmam gerek devam sutunu birakmali miyim yoksa yine de her seferinde zorlamalı mıyım