Ysmnshnm Ay aşısı yok diye biliyordum bu ara saglik ocaginda kontrolumuz vardi gittim 12 subata kizamik aşısı icin gun verdi normalde 9. Ayda yoktu ama devlet iki ay oldu bu kanunu cikarali turkiye geneli kizamik salgini var 9.12 arasi bebeklere vuracaz dedi benim gibi boyle bir durumu yasayan var mi..?
Deletedmom196 Ysmnshnm normalde 9. Ayda aşı yoktu ama kızamık salgını mı ne varmış o yüzden 9-12 ay arası aşılama yapılacak. Bizde persemve günü yaptıracağız
Derinkomm aya çekildi o aşı evet biz de yaptırdık. Hiç anlamadık bile aşı oldu mu olmadı mı o gün gezmeye falan gittik hatta hiçbişey olmadı maşallah.
Bvg Arkadaslar yanlid bilgilendirme yapmayalim 12.aydaki asi hala duruyor bu salgin onleme amacli farkli bir asi 12.ayda tekrar olacaklar kkk asisini onun icindede kizamik var.O yuzden bakanlik zorunlu tutmuyor istege bagli yaptiriyorsunuz