Bebeğim 4 aylık 2 aydır egzamasi bitmedi krem sürüyoruz geçiyor ama tekrar başlıyor Evde parfüm koku şampuan deterjan dikkat ediyorum özel kullanıyorum. Doğduğunda bir hafta küvezde kaldı eve geldi aradan biraz zaman geçti kolunda gördüm fazla dikkate almadım geçer diye sonra zamanla Başka yerlerde çıktı yanağında çıktı hem süt hem mama içti hastane sürecinde eve geldiğinde anne sütü 2. Ayda hem anne hem mama şuan sadece formül mama kullanıyoruz cildiye ye Randevu alıp giidcez ama sizin bebekleriniz nasıl veya alerjisi neye çıktı nasıl geçti